|«« | «« | »» | »»| |
Очільник Дніпра Борис Філатов продовжує вивчати досвід будування метрополітену у Франції. Разом з профільними представниками мерії під час закордонного відрядження міський голова проходить навчання за проектом «Завершення будівництва метрополітену».
Специфіка розбудови підземки у Дніпрі – це складні ґрунти та підземні води. Крім того, центральна частина міста багата на історичні пам'ятки. Це означає, що при будівництві нових станцій може виникнути низка ризиків. Загалом дніпровське метро – один із найскладніших проектів у Європі.
Як вирішувати подібні проблеми, знають у місті Ренн. Це французьке містечко обрали невипадково – тут характеристики будівництва майже ідентичні до дніпровських. Тож такий досвід для нашого міста надважливий, каже Борис Філатов.
У Ренні використовують сучасну європейську технологію – спеціальні датчики, які миттєво сигналізують про просідання будівель. «На кожній будівлі в районі будівництва метро встановлюють такі датчики. Їхні показники виводяться через інтернет-офіс підрядника. Таких приладів тисячі», – пояснив Борис Філатов. Щоб побачити всю систему роботи на власні очі, очільник Дніпра спустився до будівельних майданчиків підземки та відвідав офіс тутешньої компанії-підрядника.
Ще один важливий момент – у Франції запроваджена практика, коли представники організації-будівельника зустрічаються з мешканцями будинків, що стоять в зоні проведення робіт. Спеціалісти детально розповідають про всі заходи безпеки і таким чином заспокоюють людей.
Разом з тим, вже є ідеї щодо впровадження у Дніпрі практики паризького метро, яке є однією з візитівок країни. Станції тут оздоблені за унікальними ескізами. Щоб реалізувати свої проекти, архітектори виходять на міжнародний тендер. Борис Філатов упевнений – такий досвід можна масштабувати на дніпровську підземку.
Компанія надає консультації із загального управління проектом, проведення тендерної процедури тощо. Одним з компонентів роботи EGIS є навчання групи управління проектом міста – загальне адміністрування та подальший моніторинг проекту, проведення контрактних закупівель.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
На первой фоте - хранцузкий кло(у)н Сявы Чувакарчука - крутой споц по отмывам и откатам в сложных условиях ихнего метрА консультирует заезжего кло(у)на мистера Фи в игре на Форексе и Правексе. Відповісти | З цитатою
«Более 2 млн грн коммерсанты получили из областного бюджета области. Затем организаторы перечислили средства на фиктивные предприятия, а метрополитену поставили старое оборудование», - говорится в сообщении. Во время обысков по местам жительства и работы злоумышленников правоохранители изъяли финансово-хозяйственную документацию, печати фиктивных субъектов хозяйствования, "черную бухгалтерию" и компьютерную технику с системами клиент-банк, доказывающими осуществление нелегальных сделок, отметили в СБУ.
Открыто уголовное производство по ч. 3 ст. 191 Уголовного кодекса Украины. Відповісти | З цитатою
И будет ли оно окупаемо или будет на содержании городского бюджета? Відповісти | З цитатою
Это че за проект такой? Там кроме Филатова, Мелещика и двух каких-то стремных товарищей в жилетках кто еще есть? Відповісти | З цитатою