Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 19 квітня 2025
08:31

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Технічна документація для будівництва правобережних підходів до Південного та Кайдацького мостів може бути узгоджена у травні

Технічна документація для будівництва правобережного підходу до Південного мосту (магістральна дорога на ділянці Вул. Мільмана — Вул. Аеропортівська) та правобережного підходу до Кайдацького мосту (магістральна дорога від Вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ-Луганськ-Ізварине) може бути узгоджена у травні, а будівництво, за умови вчасного виділення фінансування, може розпочатися у другому півріччі поточного року. Про це заявив начальник Управління капітального будівництва Дніпропетровської міської ради Олег Ісаєв.

За словами Олега Ісаєва, особливостями Дніпропетровська є його розташування по обидва береги р. Дніпро з обмеженою кількістю мостів, що викликає зосередження основних транспортних потоків на проспектах ім. газети «Правда», ім. Калініна, ім. Петровського Донецькому шосе, вул. Карла Лібкнехта, Артема, Набережній, Павлова, Київській, Яснополянській та ін. Зокрема, у денний час маршрутна швидкість руху лише на криворізькому напрямку складає 10-25 км/год. Викиди шкідливих речовин в атмосферу при цьому сягають 955 тонн на рік, з них безпосередньо у зоні житлової забудови — 380 тонн. У періоди року із складними кліматичними умовами ситуація погіршується, іноді до повної зупинки транспорту.

Для покращення ситуації планується будівництво двох доріг, які мають розвантажити центральну частину міста від транзитного транспорту, це будівництво правобережного підходу до Південного мосту (магістральна дорога на ділянці Вул. Мільмана — Вул. Аеропортівська довжиною 2,7 км) та правобережного підходу до Кайдацького мосту (ділянка дороги від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ-Луганськ-Ізварине, довжиною 6,04 км).

Передбачається, що магістральна дорога Вул. Мільмана — Вул. Аеропортівська матиме чотири смуги, шириною по 3,75 м. кожна. Ширина розділювальної смуги у місті складе 2,5 м, за межами міста — 5 метрів, ширина узбіч складе 3,75м. Обсяг земельних робіт складе 324,1 тис. кубометрів, площа дорожнього покриття — 52,97 квадратних кілометри.

Розрахункова швидкість руху складає 100 км/год.

За словами Олега Ісаєва, під знесення потрапляють чотири домоволодіня, власникам яких буде виділено шість квартир та виплачені компенсації за зелені насадження та приватизовану землю.

Наразі проект будівництва проходить експертне погодження в Укрінвестекспертизі, після погодження проекту (очікується, що це відбудеться у травні) буде уточнено кошторис проекту та можна буде розпочинати будівництво. Термін будівництва складає 13 місяців. Як зазначив Олег Ісаєв, якщо не виникне проблем із погодженням проекту та фінансуванням, до будівництва можна буде приступити у другому півріччі поточного року.

Щодо правобережного підходу до Кайдацького мосту, то магістральна дорога від вул. Кайдацький шлях до вул. Київської з виходом на автомобільну дорогу Київ-Луганськ-Ізварине матиме чотири смуги, шириною проїжджої 2х7,5 м. Ширина розділювальної смуги складе 3 м. Обсяг земельних робіт складе 760 тис. кубометрів. Проектом передбачається будівництво естакади довжиною 1069,74 м., шляхопроводу довжиною 155,6 м., одного комунікаційного мосту, однієї водопропускної труби та двох розв’язок у двох рівнях. Розрахункова швидкість руху складає 90 км/год. Термін будівництва складає 71 місяць.

Магістральна дорога проходить у межах Дніпропетровська, суміжні ділянки траси — вулиця Кайдацький шлях та вул. Київська. Траса перетинає низку підземних і наземних комунікацій, проспект Свободи та вул. Маяковського, міські трамвайні колії, колії Придніпровської залізниці на перегоні Горяінове — Дівка, під’їзні залізничні колії ВАТ «Дніпрококс», проходить балкою Сухий Яр і виходить на вул. Київська.

Траса прокладена напрямком вулиці Кайдацький шлях від прибережної транспортної розв’язки з проходженням проспекту Свободи у двох рівнях. Далі траса прокладена через житлову забудову садибного типу та зону підприємств західного промрайону міста. При цьому знесенню підлягають 24 житлові будинки на пр. Свободи та вул. Каховка. Територію ВАТ «ДМЗ ім. Петровського, ВАТ «Дніпропетровський трубний завод», залізничні колії Придніпровської залізниці, міські трамвайні колії, вул. Маяковського, територію ВАТ «АТП 112262 Важавтотранс» траса перетинає естакадою. У кінці естакади встановлюються з’їзди на вул. Маяковського, що тягне за собою знесення семи приватних домоволодінь на вул. Сухий Острів. Далі траса прокладена в напрямку вул. Юдіна між ВАТ «Дніпрококс» та ВАТ «Дніпроважмаш» з перетинанням при цьому шляхопроводом під’їзних залізничних колій ВАТ «Дніпрококс». Після цього траса правим поворотом входить в устя балки Сухий Яр, далі, по тальвегу балки до її верхів’їв, перетинає один з них, та прямує корінним схилом місцевого водорозділу до вул. Київськ ої. Підхід до вул. Київської, що у межах міста є автодорогою загального користування Київ-Луганськ-Ізварине, планується виконати в одному рівні з саморегульованим рухом по кільцю. При цьому зноситься 15 приватних будинків.

Як зазначив Олег Ісаєв, всього планується знести 46 домоволодінь, їх мешканцям передбачено виділити 141 квартиру.

За словами Олега Ісаєва, як і проект будівництва правобережного підходу до Південного мосту, проект будівництва правобережного підходу до Кайдацького мосту наразі проходить експертизу, затверджується фінансування. Роботи на обох об’єктах можуть розпочатися одночасно.
Gorod.dp.ua на Facebook.


ura-k  (14.04.08 11:14): Интересно, куда с Южного моста пойдут машины7 Опять через Солнечный и Правду? Нахрена тогда такое строительство. Відповісти | З цитатою
Водитель  (14.04.08 09:09): 6 лет!!! Я не дождусь, помру в пробках на Павлова :( Відповісти | З цитатою
123  (14.04.08 08:48): Скорее бы уже начали строить дорогу!!! Відповісти | З цитатою
Пятница  (13.04.08 20:34): "Расчетная скорость движения составляет 90 км/ч." - типо рекорд в границах города)) Відповісти | З цитатою
обойдёмся без футбола  (12.04.08 14:55): "Срок строительства - 71 месяц"! Это - 6 (шесть) лет! + ещё неизвестно, сколько, за наши привычки укдадываться в какие-либо сроки. Пора уж попросить, чтобы это евро-2012 перенесли на евро-2024, не раньше... Відповісти | З цитатою
AV  (12.04.08 10:35): Техническая документация для строительства правобережных подходов к Южному и Кайдакским мостам может быть согласована в мае

А потом в июне , августе, через год через два или никогда :)))
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (19)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (10)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (9)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (9)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (8)

•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (7)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  У Дніпрі продається Мадонна з айфоном (6)

•  Дніпровський силач-рекордсмен дав інтерв'ю для Книги рекордів Гіннеса (6)

•  «Укрпошта» торгуватиме ковбасою: у держкомпанії анонсували «революційну» послугу (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на нові трамваї витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті