Про це під час прямої телефонної лінії повідомив заступник начальника управління ринків, місцевих податків і зборів департаменту Дніпропетровської міської ради Борис Невдаха.
«Дніпропетровська міська рада на останній сесії ухвалила рішення щодо ставок податку на нерухоме майно. Згідно з цим рішенням податок на житлову нерухомість визначено у розмірі 1% від мінімальної заробітної плати за кожен квадратний метр загальної площі, тоді як законодавець пропонував ставку у 2%. При цьому збільшено неоподатковувану площу житла: для квартири – до 85 квадратних метрів, для житлових будинків – до 200 квадратних метрів, для власників двох житлових об’єктів – до 285 квадратних метрів», - зазначив Борис Невдаха. За його словами, наприклад, якщо мешканець має квартиру площею 115 квадратних метрів, на рік він має заплатити податок у 365 гривень 4 копійки, виходячи із 30 квадратних метрів зайвої площі, помножених на 12 гривень 18 копійок (1% від мінімальної зарплати за кожен квадратний метр).
Ставку податку для нежитлової нерухомості встановлено 0,5% - для будівель у центральній частині міста та 0,25% - для будівель за межами центру.
«Наприклад, якщо власник має офісне приміщення у центрі міста площею 500 квадратних метрів, то за рік він має сплати 3 тисячі 45 гривень, тобто 6 гривень 09 копійок за кожен квадратний метр, виходячи зі ставки 0,5% від мінімальної зарплати», - сказав заступник начальника управління.
Він наголосив, що цього року податок на житлову нерухомість дніпропетровці сплачуватимуть за ставками 2014 року, з 2016 року – за новими ставками, ухваленими міською радою. Нові ж ставки на нежитлову нерухомість діють з цього року. Платити цей податок треба поквартально, і до 30 квітня власникам нежитлової нерухомості необхідно сплатити першу суму. Від податку на нерухомість повністю звільнено релігійні та транспортні організації, не будуть оподатковуватися й господарські (присадибні) будівлі дніпропетровців, додав Борис Невдаха.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Пожарники при выдаче пожарного сертификата требуют список из 34 сертификатов, актов и деклараций. среди них: акт замера сопротивления обмотки проводов, сигнализации, лицензии, заземления, и пр. А ещё есть санстанция, государственное управление архитектуры и строительства, метрология, санвывод на ТУ (вы только вдумайтесь), гигиенические сертификаты, технические регламенты, "добровольная" сертификация, регистрация, экспертиза и пр. Не кажется ли властьимущим, что как-то мало? а то рабы скоро избавятся от оков при такой свободе-то - нужно расширять списки, увеличивать кабинеты и налоги - налог за число гласных в названии, сертификат на отсутствие ГМО в сертификате. Бездельники! Відповісти | З цитатою
1/независимо от того, сколько в ней проживает людей
2/платит за квадратные метры
3/существует коррекционный коэфициент: большой город имеет один коэфф. а малый -другой.
никаких скидок по метрам нет, чем больше метров-тем больший налог.
Возникает вопрос-в чьих интересах действует
установленный налог на недвижимость. Відповісти | З цитатою
Это как с электроэнергией - более 150кВт другой тариф и пофиг сколько людей. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
2)Будет ли приходить квитанция , или я сам должен известить гос-во , что жажду оплатить ? Відповісти | З цитатою