5 ноября 2025, 16:41
Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та
Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС – важливий вектор діяльності фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровські області (ГУ ДПС).
Всього у січні – жовтні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 97 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань щодо:
- нарахувань в ІКП – 53 звернень (54,6%);
- отримання адміністративної послуги – 11 звернень (11,34 %);
- роботи ЦОП – 1 звернення (1,1%);
- режиму і порядку роботи – 2 (2,1%);
- обліку платників податків – 3 (3,1%);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%)
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення - 21 звернень (21,65 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – звернення (2,1 %),
- проблем при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %)
Протягом січня – жовтня 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 192 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 68 (35,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 39 (20,3%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 29 (15,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 18 (9,4%);
- податкова заборгованість - 14 (7,3%);
- отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);
- податкова знижка - 3 (1,6%);
- інші питання – 17 (8,9%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 69 (січень – жовтень 2024 – 123 звернення).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 35 звернень.
Загальна тематика звернень:
- контрольно-перевірочна робота – 17 (48,6%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 11 звернень (31,4%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,7%);
- отримання довідки про доходи – 2 (5,7%);
- інші питання – 3 (8,6%).
Порівняно з минулим роком кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 26 одиниць (січень – жовтень 2024 – 9 звернень).
Последний раз редактировалось: 05.11.2025 16:41