10 січня 2025, 15:19
Дніпропетровщина: до державного бюджету впродовж 2024 року платники спрямували понад 52,2 млрд грн податків і зборів
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) інформує.
Від платників Дніпропетровського регіону надходження до державного бюджету у січні – грудні 2024 року у порівнянні з 2023 роком збільшились на понад 10,7 млрд грн, або на 26,0 відс, і становили понад 52,2 млрд гривень. Це складає 55,7 відс. від загальних надходжень до бюджетів усіх рівнів.
При цьому, до загального фонду державного бюджету платниками регіону протягом минулого року спрямовано понад 42,2 млрд грн, до спеціального фонду державного бюджету – понад 10,0 млрд гривень.
Наповнення бюджету із щомісячним підвищенням показників – одне із ключових завдань податкової служби. Відповідальний бізнес, який продовжує працювати та сплачувати податки в умовах воєнного стану, потребує підтримки від держави. ДПС України запроваджено новий проєкт «Територія високого рівня податкової довіри», що передбачає надання низки преференцій для платників, які відповідають встановленим критеріям, а також зміну підходів у комунікації податкової служби з бізнесом і побудову прозорих відносин між державою та бізнес-спільнотою.
Дякуємо платникам, які продовжують підтримувати державу сумлінно сплаченими податками.
Заява про включення до Реєстру волонтерів
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) звертає увагу, що Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації затверджено наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014 № 1089 із змінами та доповненнями (далі – Порядок).
Цим Порядком встановлюється механізм включення волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (Реєстр волонтерів) та структура цього Реєстру.
Для включення до Реєстру волонтерів фізична особа – благодійник подає до територіального органу ДПС у паперовій або електронній формі Заяву про включення/внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі – Заява) за формою № 1-РВ.
Заява у паперовій формі може бути подана особисто, поштою або через уповноважену особу (представника):
- благодійником особисто – до будь-якого контролюючого органу з пред’явленням паспорта громадянина України, або документа, що посвідчує особу. Іноземці та особи без громадянства пред’являють документ, що підтверджує перебування на території України на законних підставах;
- представником – до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи – благодійника, за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої нотаріально, на проведення відповідних дій (після пред'явлення повертається);
- поштою – до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи – благодійника, підпис фізичної особи – благодійника на заяві має бути завірений нотаріально.
Для отримання форми для заповнення натисніть тут (.docx, 61 Kb).
Заява в електронній формі може бути подана через Електронний кабінет.
Скористатись зазначеним сервісом зможуть особи, які ідентифіковані за особистим ключем, виданим будь-яким кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
Для заповнення та подання заяви після ідентифікації та входу до приватної частини ЕК необхідно перейти у режим ЕК «Для громадян» підрежим «Заява до Реєстру волонтерів/Створити» або пройти за маршрутом «Додатково/Введення звітності/Створити» та обрати форму з кодом f1308302.
Після заповнення Заяви здійснити перевірку, зберегти, підписати і відправити.
Для подання Заяви в електронній формі через Електронний кабінет натисніть тут.
Електронна форма Заяви (f1308302) для розробників програмного забезпечення розміщена за посиланням:
https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_fiz.htm.
Порядок та строки розгляду контролюючим органом реєстраційних заяв, поданих в електронній формі, є такими самими, як і для реєстраційних заяв, поданих у паперовій формі.
Інформація розміщена на вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/baneryi/dlya-volonteriv/zayava-pro-vklyuchennya-do-reestru/
Сервіс ДПС України «Пульс»: результати опрацювання інформації
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) інформує.
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечує організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.
Всього у січні – грудні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 361 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 76 одиниць (січень – грудень 2023 року – 437 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 235 звернень (65%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 58 звернень (16 %);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)
щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,5%).
Система управління податковими ризиками – у фокусі уваги ДПС
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) повідомляє, що одним з ключових напрямів реформування ДПС є реалізація експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками).
Мета реалізації цього експериментального проєкту – впровадження в організацію та діяльність ДПС міжнародних підходів до управління, які грунтуються на управлінні податковими ризиками, щодо підвищення рівня дотримання платниками податків своїх податкових обов’язків.
Цей проєкт – складова реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року та відбуватиметься відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854 протягом двох років.
Відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ), комплаєнс – це система заходів та процедур, що здійснюються податковими органами з метою підвищення рівня добровільного виконання податкових та інших обовʼязків платниками податків, відповідно до вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, та зменшення ймовірності настання податкового ризику (комплаєнс-ризику).
Управління комплаєнс-ризиками охоплює базові/основні обов’язки платника податків, визначені ПКУ:
- реєстрації платником податку;
- подання звітності;
- повне декларування;
- своєчасна сплата належних бюджету платежів.
Завдання – здійснити аналіз, визначити найбільші ризики, зʼясувати їх причину та спрямувати роботу ДПС для досягнення максимального ефекту в умовах обмежених трудових ресурсів, забезпечити однаковий, справедливий і неупереджений підхід до всіх платників.
Реалізація експериментального проекту забезпечить систематизацію та впорядкування діяльності податкових органів з управління комплаєнс-ризиками.
Умови включення юридичних осіб та ФОПів до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) нагадує, що 01.10.2024 набрав чинності п.п. 3 п. 26 розд. І Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (далі – Закон № 3813) щодо змін до п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Законом № 3813 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ доповнено новим п.п. 69.41, відповідно до якого на період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та по 31 грудня року, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства встановлюються особливості адміністрування податків, зборів, платежів, що здійснюється контролюючими органами, визначеними п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ (податкового адміністрування).
Підпунктом 69.41.1 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що до платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства належать юридичні особи та фізичні особи – підприємці (ФОП), що одночасно відповідають всім таким вимогам:
а) податковий борг та/або заборгованість з інших платежів, контроль за стягненням яких покладено на контролюючі органи, не перевищує 3 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та з дня їх виникнення минуло не більше 30 днів;
б) відсутність заборгованості (недоїмки, штрафу, пені) із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
в) відповідність критеріям, визначеним п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, залежно від обраної системи оподаткування;
г) відсутність фактів порушення платником податків податкових обов’язків щодо подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39 прим. 2, п. 46.2 ст. 46 ПКУ;
ґ) відсутність винесених щодо платника податку податкових повідомлень-рішень про порушення граничних строків розрахунків за операціями з експорту та/або імпорту товарів протягом останніх 12 місяців;
д) відсутність рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку на додану вартість, прийнятого у порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ;
е) відсутність розпочатої процедури припинення юридичної особи або підприємницької діяльності ФОП;
є) відсутність порушеного провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) платника податків;
ж) відсутність прийнятого щодо платника податків та/або його засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників рішення про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) у порядку, встановленому Законом України від 14 серпня 2014 року № 1644-VIІ «Про санкції» із змінами;
з) відсутність у платника податків та/або його засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників громадянства держави, що здійснює збройну агресію проти України (крім громадян такої держави, яким надано статус учасника бойових дій після 14 квітня 2014 року);
и) відсутність серед засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників платника податків осіб, місцем проживання (місцезнаходженням) яких є держава, що здійснює збройну агресію проти України;
і) відсутність змін щодо основного виду економічної діяльності, внесених щодо платника податків до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань протягом останніх послідовних 12 календарних місяців.
Платник податків, який відповідає всім вимогам, визначеним п.п. 69.41.1 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, та критеріям, визначеним п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, підлягає включенню до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі – Перелік).
Порядок визначення та розрахунок показників, що визначені підпунктами «а», «б», «в», «г», «ґ», «д», «е», «є» «ж», «з», «и», «і» п.п. 69.41.1 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, встановлено п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ
Підпунктом 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, визначено, що за умови одночасної відповідності всім критеріям, встановленим п.п. 69.41.2, до Переліку включаються:
- юридичні особи, що перебувають на загальній системі оподаткування (п.п. 69.41.2.1 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
- резиденти Дія Сіті (п.п. 69.41.2.2 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
- юридичні особи, що перебувають на спрощеній системі оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи (п.п. 69.41.2.3 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ;
- юридичні особи, що перебувають на спрощеній системі оподаткування та є платниками єдиного податку четвертої групи (п.п. 69.41.2.4 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ оподаткування (п.п. 69.41.2.5 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).
- фізичні особи – підприємці, що перебувають на спрощеній системі оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи (п.п. 69.41.2.6 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).
Платники податків, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), можуть бути включені до Переліку з першого числа місяця, що настає за податковим (звітним) кварталом, але не раніше одного календарного року з дати взяття такого платника на облік у контролюючому органі (п.п. 69.41.2.7 п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, забезпечує формування та затвердження Переліку з урахуванням вимог, визначених п.п. 69.41.1 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ та критеріїв, визначених п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, не пізніше останнього робочого дня березня, травня, серпня та листопада (п.п. 69.41.2 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).
Перелік оприлюднюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, на своєму офіційному вебсайті, на п’ятнадцятий робочий день з дня його затвердження.
До Переліку включається інформація про:
- найменування – для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) – для фізичної особи – підприємця;
- податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не оприлюднює у Переліку інформацію про платників податків, які подали повідомлення про відмову в оприлюдненні даних про платника податків. Форма та порядок подання повідомлення про відмову в оприлюдненні даних про платника податків встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
У разі подання платником податків повідомлення про відмову в оприлюдненні даних про платника податків після оприлюднення Переліку інформація про такого платника податків вилучається з оприлюдненого Переліку.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) інформує, що ДПС України
(https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/)оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.33.0.0 станом на 30.12.2024.
Даний комплект може бути використаний для першого встановлення програмного забезпечення або як оновлення попередніх версій до версії 1.33.0.0, включає в себе зміни та доповнення станом на 30.12.2024, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.
Зміни та доповнення (версія 1.33.0.0) (станом на 30.12.2024) передбачають додання нових версій наступних документів.
1. З метою виконання вимог Закону України від 18 червня 2024 року № 3817-ІХ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»:
- J/F 1303106 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, алкогольними напоями, сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах»;
- J/F 1303307 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право виробництва спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, вирощування тютюну, ферментації тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах»;
- J/F 1303404 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах»;
- J/F 1304405 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право виробництва пального»;
- J/F 1304305 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право оптової торгівлі пальним»;
- J/F 1304504 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним»;
- J/F 1304605 – ЗАЯВА щодо ліцензії на право зберігання пального».
2. З метою виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2024 року № 967:
- J/F 3001004 – Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладання гіг-контракту;
- J/F 3001101 – Повідомлення про припинення трудового договору з домашнім працівником.
3. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 09.09.2024 № 431:
- J0302108 – Податкова декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- J0312108 – Додаток 1 до Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (пункт 78). Розрахунок у частині об’єктів житлової нерухомості;
- J0312208 – Додаток 2 до Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (пункт 78). Розрахунок у частині об’єктів нежитлової нерухомості.
4. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 07.11.2024 № 567:
- F/J 0209511 – Декларація з акцизного податку;
- F/J 0295011 – Додаток 11. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального згідно із підпунктом 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 розділу VI Податкового кодексу України (далі – Кодекс);
- F/J 0298411 – Додаток 12. Розрахунок суми акцизного податку із реалізації спирту етилового згідно із підпунктом 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 розділу VI Кодексу;
- F/J 0298511 – Додаток 13. Розрахунок суми акцизного податку з транспортних засобів, що оподатковуються згідно із підпунктами 215.3.5, 215.3.51, 215.3.52 , 215.3.6, 215.3.7, 215.3.8 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Кодексу;
- F/J 0298611 – Додаток 14. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального під час зміни умов оподаткування згідно з підпунктом 229.8.13 пункту 229.8 статті 229 розділу VI Кодексу;
- F/J 0295111 – Додаток 1 Декларації з акцизного податку «Розрахунок суми акцизного податку з підакцизних товарів (продукції) (крім транспортних засобів), на які встановлено специфічні ставки акцизного податку (крім операцій, визначених підпунктами 213.1.9, 213.1.11, 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 розділу VI Кодексу)»;
- F/J 0295211 – Додаток 2. Розрахунок суми акцизного податку з тютюнових виробів, на які встановлено специфічні та адвалорні ставки акцизного податку одночасно;
- F/J 0295311 – Додаток 3. Розрахунок суми акцизного податку з алкогольних напоїв (стаття 225 розділу VI Кодексу);
- F/J 0295411 – Додаток 4. Обороти, що звільняються від оподаткування, оподатковуються за нульовою або за зниженою ставкою;
- F/J 0295511 – Додаток 5. Розрахунок суми акцизного податку з втрачених марок акцизного податку, що були придбані для маркування тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
- F/J 0295611 – Додаток 6. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;
- F/J 0298711 – Додаток 61. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів згідно із підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 розділу VI Кодексу (тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, рідини, що використовуються в електронних сигаретах);
- F/J 0295711 – Додаток 7. Розрахунок суми акцизного податку з реалізації електричної енергії;
- F/J 0295811 – Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах;
- F/J 0295911 – Додаток 10. Доповнення до декларації з акцизного податку відповідно до пункту 46.4 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу;
- F/J 0296011 – Додаток 9. Заява про порушення особою, яка реалізує пальне або спирт етиловий, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування;
- F/J 0298111 – Додаток 11. Розрахунок суми акцизного податку, що підлягає відніманню з пального, під час виробництва якого як сировину використано інші оподатковувані підакцизні товари, згідно із пунктом 217.6 статті 217 розділу VI Кодексу;
- F/J 0298211 – Додаток 12. Довідка про цільове використання спирту етилового (біоетанолу) його виробником як сировини для виробництва продукції, визначеної у підпункті 229.1.16 пункту 229.1 статті 229 розділу VI Кодексу;
- F/J 0298311 – Додаток 13. Інформація про повітряні судна, які були заправлені, та про обсяги бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів, використані для заправлення таких суден, яка надається згідно із підпунктом 229.8.10 пункту 229.8 статті 229 розділу VI Кодексу.
5. Відповідно до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України:
- S0220102 – № 3-борг(місячна) Звіт про заборгованість з оплати праці;
- S0404516 – № 2К-П (місячна). Обстеження ділової активності промислового підприємства;
- S0603307 – № 2К-Т (квартал). Обстеження ділової активності підприємства оптової та роздрібної торгівлі, з ремонту автотранспортних засобів і мотоциклів;
- S0703007 – № 2К-Б (квартальна). Обстеження ділової активності будівельного підприємства;
- S2601107 – № 2К-СП (квартальна). Обстеження ділової активності підприємства сфери послуг;
- S2701716 – №1-риба (річна). Звіт про добування водних біоресурсів;
- S2702015 – № 9-сг (річна). Звіт про використання добрив і пестицидів;
- S2702318 – № 24 (річна). Звіт про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами;
- S2702517 – № 21-заг (річна). Звіт про реалізацію продукції сільського господарства;
- S2702917 – № 29-сг (річна). Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду;
- S2703116 – № 6-сільрада (річна). Звіт про об'єкти погосподарського обліку;
- S2703607 – № 2К-С (квартальна). Обстеження ділової активності сільськогосподарського підприємства.
Закон № 4113: новації з податку на доходи фізичних осіб для резидентів Дія Сіті
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - місто Дніпро) звертає увагу платників.
Законом України від 04 грудня 2024 року № 4113-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» (Закон № 4113) запроваджені зміни до положень Податкового кодексу України, зокрема стосовно податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) для резидентів Дія Сіті, які застосовуються з 01.01.2025 (п. 170.141 ст. 170 ПКУ).
Для резидентів Дія Сіті уточнено порядок застосування відповідної ставки ПДФО при виплаті доходів платникам податку – спеціалістам резидента Дія Сіті:
- ставка податку у розмірі 5 відсотків до доходів спеціалістів резидента Дія Сіті застосовується починаючи з календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому набуто статус резидента Дія Сіті. Доходи, що були нараховані (виплачені) в календарному місяці, в якому набуто статус резидента Дія Сіті, оподатковуються за ставкою 18 відсотків;
- уточнено, що за відповідні календарні місяці, в яких резидент Дія Сіті не відповідав вимогам профільного законодавства, ПДФО сплачується за власний рахунок за ставкою 18 відсотків, за вирахуванням податку, що вже був сплачений (перерахований) до бюджету з таких доходів;
- встановлено, що до 31 грудня календарного року, наступного за календарним роком, у якому податковий агент набув статусу резидента Дія Сіті на особливих умовах (відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні»), до доходів, які виплачуються спеціалістам резидента Дія Сіті, застосовується ставка ПДФО у розмірі 5 відсотків і в тому календарному місяці, в якому вони не відповідали вимозі щодо необхідності мати середньооблікову кількість працівників та гіг-спеціалістів більше 9 осіб. Якщо після настання цього терміну, такий податковий агент – резидент Дія Сіті продовжує не відповідати зазначеній вимозі, то він зобов’язаний у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, самостійно нарахувати та сплатити (перерахувати) на власний рахунок до бюджету ПДФО за ставкою 18 відсотків щодо доходів спеціалістів резидента Дія Сіті, виплачених протягом останніх трьох місяців, з урахуванням сплачених сум ПДФО.
За матеріалами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Останній раз редагувалося: 10.01.2025 15:19