Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Сб, 30 листопада 2024
05:28

БЛОГИ

yulstor


12 серпня 2024, 11:48

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та

У січні – липні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 221 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень від платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 19 одиниць (січень - липень 2023 року – 240 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) – 126 звернень (57,1%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 40 звернень (18,1%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 10 звернення (4,6%).
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1 %)
Протягом січня – липня 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 81 звернення, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр», загальна тематика яких:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 25 (30,86%);
- контрольно-перевірочна робота – 17 (20,99%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 19 (23,46%);
- податкова заборгованість – 2 (2,47%);
- податкова знижка – 2 (2,47%);
- інші питання – 16 (19,75%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА надійшло 7 звернень, загальна тематика яких:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (42,86%);
- податок на майно – 2 звернення (28,56%)
- отримання довідки про доходи – 1 (14,29%);
- інші питання – 1 (14,29%).
При цьому, у січні – липні 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 96 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 19 звернень.



Останній раз редагувалося: 12.08.2024 11:48


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті