12 серпня 2024, 11:46
З початку поточного року до податкової служби Дніпропетровщини від громадян надійшло 453 звернення
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів – один із пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі
[email protected], безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – липні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 453 звернень громадян, з них: 453 заяви.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 215 звернень (47,5 %);
- контрольно-перевірочна робота – 72 звернення (15,9 %);
- податок на майно – 55 звернень (12,1 %);
- аграрна політика та земельні відносини – 25 звернень (5,5 %);
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 14 звернень (3,1 %);
- інші питання – 72 звернення (15,9%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 220 одиниць (січень – липень 2023 року – 233 звернення).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
У січні – липні 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 5 особистих прийоми громадян.
Останній раз редагувалося: 12.08.2024 11:46