26.01.2009
Якщо SONY це робить, то ми й поготів!
Оцінюють їхню вартість і доцільність, ефективність і адекватність нинішній економіко-фінасовій ситуації.
Днями Говард Стрингер, глава Sony, зробив безпрецедентний крок: виступив на розширених зборах, присвячених фінансовому становищу компанії, разом зі своїми фінансовими й адміністративними генералами. Він зробив це, щоб підкреслити всю серйозність свого ставлення до становища справ у компанії, і готовності особисто взяти участь у всіх, абсолютно всіх заходах, пов’язаних з аналізом і переглядом стратегії, структури витрат, ринковій присутності, і політики в області керування брендів і персоналу.
Нерідко в складні періоди керівники підприємств доручають своїм вірним генералам, соратникам повномасштабний аналіз всіх ділянок бізнесу, з метою виявлення як нових можливостей на ринках своєї присутності, так і пильного огляду всіх центрів витрат, які можуть бути оптимізовані.
Дана спадна вертикаль потрапляє в складну ситуацію: з одного боку, є чітке розуміння необхідності швидких і рішучих заходів, з іншого боку - природний синдром захисту. Себе, своїх колег і підлеглих.
Але досвід показує, що пацієнт, як правило, сам не робить собі операцію. Автолюбитель навряд чи кваліфіковано зробить капітальний ремонт двигуна.
Action Data Group, із більш ніж десятилітнім досвідом стратегічного й організаційного консультування, ненав’язливо нагадує своїм колишнім, сьогоднішнім і майбутнім клієнтам про свою готовність взяти участь в основних, критичних на сьогоднішній день видах діяльності:
Зовнішнє середовище
моніторинг активності конкурентів
виникаючі на Вашому ринку можливості й загрози
Внутрішнє середовище
аналіз структури витрат (особливо в організаційній структурі) і рекомендації з оптимізації (плюс календарні плани та ін.)
переформатування зон відповідальності, розумний перерозподіл навантажень згідно компетенціям у результуючій спрощеній структурі підприємства.
Швидкий старт - передумова до конкурентної переваги. Реакція з нашого боку гарантована протягом 12
|