21.06.2010
Маркетингові дослідження: міфи і реалії. Майстер-клас Сергія Даскалу слухачам MBA
Перш за все під час спілкування (чи це бізнес зустріч, а чи просто залицяння хлопця до дівчини) потрібно себе правильно подати – «продати». Як це зробити нестандартно та з успіхом?
Про це можна було дізнатися під час майстер-класу президента компанії Action Data Group Сергія Даскалу «Маркетингові дослідження: міфи і реалії», що проходив 17 червня для слухачів програми MBA у Дніпропетровському університеті економіки і права.
На думку експерта, що понад 18 років займається дослідженням ринкових процесів, маркетинг у бізнесі та маркетинг у житті діють за одними законами, тож вивчати та аналізувати ці закони можна, спираючись на приклади як бізнесу, так і побутового спілкування.
«В будь-якій дії, яку ми здійснюємо, фактично присутня маркетингова складова, розуміємо ми це, чи ні, хочемо ми цього, чи ні. Навіть якщо взяти такий банальний приклад – людина приходить на співбесіду на підприємство, не звертає увагу на свій одяг, а HR-директор слідкує за сучасними тенденціями у моді, то кандидат автоматично надсилає цілий ряд сигналів, які фактично або будують, або убивають особистий бренд», - на такому побутовому прикладі Сергій пояснив дію законів маркетингу у міжособовому спілкуванні.
Слухачів, що брали участь у майстер-класі, цікавили питання, що пов’язані із розбіжностями технологій проведення маркетингових досліджень на ринках В2В та В2С, методах оцінки глибини ринку та об’ємів ринку товарів та послуг.
Також актуальними були питання взаємозв’язку теорії та практики. В цій галузі, як в жодній іншій, дуже важливо гармонічно поєднати класичну теоретичну підготовку та практичний щоденний досвід.
«Є сума знань академічних, а є практичне застосування, що може іноді не обов’язково йти у розріз, але дуже концентрувати цілий ряд знань, що отримують студенти або слухачі курсів MBA», - вважає Сергій.
Теми, що підіймалися під час зустрічі, були настільки актуальні слухачам, що зустріч тривала ще 2 години понад запланований регламент.
|